!

Just another WordPress.com weblog … er der snart plads til flere!

Psykolog i Dragør tilbyder nu stress behandling

with one comment

Overskrifter her på dette blogindlæg fortæller at man nu kan blive behandlet mod stress af psykolog Ann Rubens … og så i Dragør.
De minder jeg har fra Dragør er fra mine unge dage som pædagogmedhjælper. Her var det ikke stress men nok mere tømmermænd der skulle behandles. Om denne form for behandling lige kræver en psykolog ved jeg ikke men en eller anden form for behandling var bestemt på sin plads 😉

Nok om min tid som pædagogmedhjælper!
Jeg har sat en hjemmeside op for Ann Rubens som er psykolog i  Dragør der tilbyder stress behandling. Hjemmesiden er en WordPress blog hvor det er tanken at hun vil blogge om sit arbejde som psykolog.
Læs evt. i Wikipedia om hvad det er for en størrelse! Læs her

Jeg må nok lige til sidst berolige evt. læsere. Det var ikke på arbejdet at jeg som pædagogmedhjælper drak ….. det var nok mere de tømmermænd jeg mødte op med efter at havde fejret “lille fredag” ……altså ingen børn har forhåbentlig taget skade af at jeg engang arbejde som pædagogmedhjælper.
Hvis de har må det nok gå til psykolog 🙂

Written by ... mig selv!

september 24, 2009 hos 6:22 am

Lagt i revl og krat

En kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Grundlæggende er stress nødvendigt for at vi som mennesker kan overleve, idet stress gør os i stand til at kunne yde noget ekstra, specielt fysisk, i en presset situation. Men i vores moderne verden reagerer vi ikke fysisk, når vi bliver stressede. I stedet bliver stress ophobet i vores krop. Læs mere om behandling af stress i min hjemmeside: http://www.psykisksundhed.dk/stress

    Kenan Hansen

    maj 25, 2011 at 5:29 pm


Skriv en kommentar